Sjuk liten Emma ..

Jag ligger hemma i sängen och hostar och nyser som jag vet inte vad :(
Min käre pojkvän åkte precis hem till sitt så nu blev jag ensam..
Har använt han som försökskanin inför min framtida karriär :thumbup:
hehe nej men har snaggat honom!
Inte för att det är svårt men det är ju alltid en början.
Vill bli av med mitt skrivbord hemma hos pappa, använder knappt det och den stationära datorn som står på skrivbordet används inte längre.
Tänkte surfa in på IKEAS hemsida och kolla efter någon cool grej där jag kan förvara olika smycken och andra sånna saker.. jag sprudlar av ideér jag.
Imorgon ska jag minsann lägga upp en "dagens outfit" om jag ska till skolan imorgon då vill säga.
Det får kroppen avgöra.

headern kommer ändras väldigt snart, är inte nöjd med den alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback