270511

Iphonen is back!
Hur kunde jag klara mig utan den innan? hihi (a)
Just nu sitter jag i skolan, letar efter bolivias befolkningspyramid och lyssnar på lite Swedish House Mafia!
Laddar inför fredagen!
Ska in till stan för att köpa present efter skolan eftersom att min lillebror ska på kalas ikväll :)
Ikväll ska jag antaligen hem till Andreas mamma för ett GG-möte, vilket står för gorgonzola, haha!
Fråga mig inte men det låter trevligt ;)
Vad ska ni hitta på ikväll?

Måste
bara berätta att i förgår så hade Andreas varit på Eurostop och handlat kostym så kom han hem till mig efteråt med ett PAKET!
Vi ska snart på dop så jag trodde självklart att det var en doppresent han hade köpt men icke ;)
Det var en jättesöt sommarklänning från VILA, till mig!
Åh, jag blev så glad!
Har den på mig nu, så ska lägga upp bild sedan.
Hhihi
I♥MYBOYFRIEND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback