Jag gillar inte torsdagar

Fan vad dåligt bloggande det har blivit på sistone. Just nu sitter jag i skolan, engelska lektion. Precis ätit frukost så det är bra iallafall. Torsdagar är INTE kul, 3 timmar engelska, 3 timmars matte. det är inte min grej! Vill hem till lägenheten och fixa. Andreas har fått ny lägenhet och vi håller på att packa upp allting. När man är på salongen två dagar och sen måste sätta sig i skolan.. det iär inte lika kul måste jag säg. Sara va inne på Salongen igår och ville klippa sig som Rihanna. Lite smått panik inom mig? JA! Slutresultet blev faktiskt helt OK men vägen dit var svår! Bara klipp lång hår hittills så det var en utmaning men det var spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback